środa, 3 czerwca 2015

optymalizacja


naprawdę potrzebuję parę razy dziennie rzucić mózgowi jakąś sieczkę na pożarcie, żeby mi sprawnie pracował nad profesorskimi wypocinami. a ponieważ zdaje się, że internety niepokojąco się kurczą do fejsunia, zaczęłam wczoraj szperać (z odrazą i obrzydzeniem)  i znalazłam chłopaków z MakeLifeHarder, którzy mnie szczerze bawią. w dodatku zdaniami wielokrotnie złożonymi.

następnie zabrałam się za swoją rozchwierutaną* psychikę. bo przyjeżdżają ci ludzie bez sensu i nadziei oglądać ten nasz Domek, a ja potrzebuję konkretów. i potrzebuję ich teraz. a chyba nie wspominałam, że dwa tygodnie temu pan z Antypodów zagadnął mailowo, czy Domek dalej na sprzedaż. odesłaliśmy mu odpowiedź i... nic. czy wręcz Nic, a może nawet NIC. zero odpowiedzi, null. toteż wysłałam panu maila ponaglającego, żeby się określił czy kupuje i kiedy, bo ja tu muszę grafik urlopów wypełnić, raz-raz, prawda. jak to go nie zmotywuje, żeby odpisać chociaż "jeszcze myślę", to już nie mam pomysłu.

i jeszcze tylko parę godzin, a zajmę się optymalizacją alokacji zasobu "czas wolny  w długi weekend" w kategoriach "dla Juniora", "dla Seniora" i "dla mnie"**.

*ku mojemu bezbrzeżnemu zdziwieniu słownik nie podkreślił, że błąd. czyli jest takie słowo! ( rozchwierutać - poruszając czymś rozruszać, rozluzować coś; rozkiwać), a ja przez tyle dekad myślałam, że mam do czynienia z leksykalnym dziwem typu orsiutka***!

** A. ma nocny dyżur na fabryce, więc trzasnę sobie nocny seans Avengersów. widok uśmiechniętego Lokiego z "Halabardą Zagłady" u boku jakoś tak dobrze mnie nastraja...

*** tak się w moim rodzinnym domu mówi na to, co zostaje z chleba, jak się odkroi skórkę. hipotetyczna geneza: od środka - od śródka - odśródka - ... - orsiutka (no bo przecież nie orsiódka? to by wyglądało gorzej niż gżegżółka)



11 komentarzy:

Mateusz Domański pisze...

Fajnie wyczerpany teamt.

Karolina Zarębska pisze...

Ciekawy artykuł. Pozdrawiam.

Adrian Moczyński pisze...

Oczywiście same teksty na stronę w kontekście pozycjonowania są bardzo ważne i ja często piszę je tematycznie. Ważnym jest również to, aby wiedzieć jak renderuje się moja strona https://www.zgred.pl/blog/jak-renderowac-strone-www/ gdyż wtedy tak właśnie wyświetlają się teksty.

https://www.nowapozycja.pl/pozycjonowanie-stron-warszawa/ pisze...

Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga, ponieważ dodajesz naprawdę ciekawe wpisy. Myśle, że wiele osób jest pod wrażeniem Twojego talentu.

https://www.vd.pl/pozycjonowanie-stron/ pisze...

Ciekawie napisane. Warto było tutaj zajrzeć

presscontent.pl pisze...

Świetny wpis

Blog Seo pisze...

Super artykuł

altair-polska pisze...

Fajnie się czyta Twoje wpisy

Adam pisze...

Jeśli chodzi o pozycjonowanie, warto zapoznać się z treścią artykułu dostępnego pod linkiem https://www.grupa-icea.pl/ile-kosztuje-pozycjonowanie-od-czego-zalezy-koszt-pozycjonowania/ aby poznać ile kosztuje pozycjonowanie

Anonimowy pisze...

Podoba mi się Twój styl pisania

Basia pisze...

Super artykuł. Pomocne informacje