czwartek, 17 września 2015

co mnie wkurza, co mnie dziwi, co mnie bawi


wkurza mnie reklama reno z Bogusiem. i ta jego maniera macho... blech

dziwi mnie, że pan premier Giertych się dziwi, że zbiera burzę po tym, jak przez lata jak opętany siał wiatr. się mu wydawało, że co? jakiś nietykalny jest? widać wzbudził jak najgorsze instynkty nie tylko w takich praworządnych jednostkach jak ja ;)

bawi mnie taki dowcip:
przychodzi baba do lekarza i mówi:
- panie doktorze, wszystko mnie wku*wia.
lekarz przeprowadza szczegółowy wywiad i wreszcie pyta:
- czy uprawia pani seks?
- a skąd, w ogóle. jestem jeszcze dziewicą.
- no to mamy chyba rozwiązanie problemu. proszę się rozebrać i położyć na kozetce.
po czym doktor z energia zabiera się za wykonywanie na pacjentce wiadomych czynności terapeutycznych. mija kilka minut, baba podnosi głowę i mówi złym głosem:
- panie doktorze, to wkłada pan czy wyjmuje? bo mnie to już zaczyna wku*wiać!

 

Brak komentarzy: