środa, 20 stycznia 2016

cała prawda o reinkarnacji



w poprzednim życiu byłam niskim, okrągłym mężczyzną. zaczęłam wcześnie łysieć. nazywałam się Pierre Michel.

dowód? "Szukał równowagi między sprawiedliwością a miłością, między wiarą i rozumem, między nadzieją i rozpaczą. Pragnął odpowiedzi, ale nigdy nie był z nich zadowolony. Był wrażliwy, ale z pewnością nie był głupi ani ulegający wpływom jak Samson. Jego dusza przypominała morze spokojne na powierzchni, lecz wzburzone na głębokościach przez gwałtowne i niszczycielskie siły, przeciwstawne prądy, które czasami zderzały się i rozbijały o ostre podwodne skały".
(Eliette Abecassis "Qumran")

naprawdę szkoda, że mi się tej równowagi nie udało znaleźć, jak byłam Pierrem. miałabym teraz jak znalazł. a tak to co mi zostało: wzburzanie się na głębokościach... westch.


Brak komentarzy: